شیوه نوشتن محتوا به سبک تیم زرین ترجمه

شیوه نوشتن محتوا به سبک تیم زرین ترجمه

زرین ترجمه یکی از تیم های بسیار محبوب و معروف در کشور است که در زمینه تولید محتوا و ترجمه به زبان های مختلف فعالیت های بسیاری انجام می دهد. این تیم متشکل از گروه های زبان های مختلف جهت تولید محتوا و ترجمه انواع متون و کتاب خواهد بود. با این حال  باید در نظر داشته باشید که اگر شما قصد دارید پروژه هایی را به تیم زرین ترجمه محول کنید، می توانید هر پروژه ای در زمینه ترجمه و تولید محتوا دارید را به این تیم  بسپارید.

 زرین ترجمه چگونه یک محتوای کاربر پسند می نویسید؟

تیم زرین ترجمه در ابتدا بر مبنای تعداد کلمات و تعدد کلمات کلیدی اصلی و فرعی یک مقدمه بسیار جذاب را برای مقاله می نویسد. سپس تیتر ها و زیر تیترها نیز به همراه توضیحات اصولی نوشته می شوند. اگر مشتری بخواهد که ما نیم فاصله را رعایت کنیم حتما انجام می شود. در صورتی که مشتری نخواهد می تواند به ما بگوید تا انجام نگیرد و این مورد بستگی به سلیقه مشتری دارد. تیم زرین ترجمه همه محتواها را بر مبنای سلیقه مشتری انجام می دهد.

برای محتواهای انگلیسی نیز تیم زرین ترجمه از نرم افزارهای گرامرلی برای ویرایش متن کمک می گیرد. همان طور که می دانید گرامرلی یکی از بهترین نرم افزارها برای ویرایش متن در زبان انگلیسی است، که ما بعد از نوشتن متن جهت ویرایش و بهتر کردن متن متن انگلیسی را به آن میدهیم تا متن بسیار تمیز و بدون هیچ گونه غلط گرامری را تحویل بگیریم.

در خصوص زبان های دیگر نیز ما به سیستم های بسیاری از جمله گرامرلی دسترسی داریم، مثلا برای زبان های ژاپنی، چینی و کره ای ، روسی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی،  و بیش از چندین زبان دیگر نیز توسط نرم افزارهای پیشرفته بررسی می شوند تا تمامی متن ویرایش شده و سپس به مشتری تحویل می گردد. البته متن یک بار توسط متخصص زبان مربوطه نیز بررسی خواهد شد و سپس با نرم افزار بررسی میگردد

تیم زرین ترجمه در روز چه تعداد محتوا به مشتری تحویل می دهد؟

به دلیل این که هر کدام از زیرمجموعه های تیم زرین ترجمه چیزی در حدود 90 نفر هستند و جمعا نیز حدود 10 هزار نفر را تشکیل می دهند باید به شما بگوییم که در هرروز به تعداد 55 هزار کلمه را می توانیم به مشتریان تحویل دهیم و حتی بیشتر این مورد بستگی به این دارد که مشتری چه تعداد کلمات را برای محتواهایش می خواهد.

آیا محتواهای زرین ترجمه یونیک هستند؟

تمامی محتواهای زرین ترجمه به صورت کاملا یونیک خواهند بود. شما در واقع وقتی محتوایی را از تیم ما تحویل می گیرد، می توانید با هزاران نرم افزار آن را تست کنید، حتی اگر می خواهید قبل از انجام کار ما می توانیم بر طبق نرم افزار مورد نظر شما محتوا را برای یونیک بودن بررسی کنیم.

با این حال اگر قصد همکاری های کوتاه مدت و بلند مدت با زرین ترجمه را دارید می توانید همین الان با راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید و مشاورین ما سریعا به سوالاتی که دارید پاسخ خواهند داد.

نتیجه گیری

در این محتوا به بررسی شیوه نوشتن محتوا به سبک تیم زرین ترجمه پرداختیم. اگر شما می خواهید از طریق محتوا، کسب و کارتان را در بستر گوگل رشد دهید و در کمترین زمان در گوگل به صفحه اول برسید، و سود زیادی در کسب و کاری که دارید بدست آورید می توانید در پروژه های متنوع با تیم ما همکاری کنید تا از خدمات ما بهره مند گردید. اعضای پرسنل زرین ترجمه به صورت 24 ساعته در خدمت شما خواهند بود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.